Tour de France za nami. Sprawdź, kto jechał na Continentalach?

Wielkie święto kolarstwa za nami. Dlaczego to spory sukces dla Continental? Firma nie tylko była jednym z pięciu głównych sponsorów. Na jej oponach do mety dojechało 3 z 10 najlepszych zawodników! Ścigał się na nich także Michał Kwiatkowski.

Tour de France w liczbach

1 800 akredytowanych dziennikarzy, 100 stacji telewizyjnych, 7 000 godzin nadawania – około 1,4 miliarda osób śledziło Tour de France 2020 w telewizji i, pomimo pandemii, aż 12 milionów widzów oglądało wyścig na żywo. Między 29 sierpnia a 20 września 2020 roku o punkty i miejsca na podium walczyło 176 zawodowych kolarzy.

Aż sześć drużyn kolarskich korzystało z technologii Continental

Sześć drużyn: Sunweb, Groupama-FDJ, Bahrain McLaren, Arkéa-Samsic, Ineos Grenadiers i Movistar skorzystało z jakości i niezawodności ręcznie robionych opon rowerowych marki Continental, wyprodukowanych w zakładach w Korbach w Hesji.

3 z 10 najlepszych zawodników dojechało do mety na oponach Continental

Ostatecznie, po 3 470 kilometrach przez wszystkie pięć pasm górskich Francji, zwyciężył Słoweniec Tadej Pogacar z drużyny UAE Team Emirates, przed swoim rodakiem Primožem Rogličem (Jumbo-Visma) i Richie Porte z Australii (Trek-Segafredo). Podobnie jak w ubiegłym roku w klasyfikacji drużynowej zwyciężyła ekipa Movistar, także wyposażona przez Continental. Łącznie na oponach marki Continental wygrano 4 z 21 etapów.

Michał Kwiatkowski jechał na oponach Continental

Polski kolarz Michał Kwiatkowski, zawodnik profesjonalnej, brytyjskiej drużyny Ineos Grenadiers, wygrał 18. etap Tour de France 2020 na oponach marki Continental.

„Jako partner grupy Ineos Grenadiers i jeden z głównych sponsorów Tour de France jesteśmy bardzo dumni z sukcesu naszego rodaka. Michał Kwiatkowski mistrzowsko pokonał bardzo wymagający, górzysty odcinek z kilkoma trudnymi podjazdami, zostając czwartym Polakiem, który wygrał etap Tour de France – cieszymy się, że w drodze do zwycięstwa pomogły mu niezawodne opony Continental” – mówi Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska.

Opony samochodowe Continental PremiumContact™6 zapewniły bezpieczeństwo i precyzję prowadzenia pojazdom obsługi Tour de France.

Continental nie tylko dostarczył opony rowerowe dla części uczestników Tour de France, lecz jest również oficjalnym sponsorem wyścigu. Ogumienie Continental PremiumContact™ 6 znalazło się na wyposażeniu wszystkich oficjalnych pojazdów serwisowych, jak również w autach pomocniczych w poszczególnych zespołach.

Fot. A.S.O. Pauline Ballet

Te zaawansowane technologicznie opony dla samochodów klasy średniej i wyższej o indeksie prędkości do 300 km/h, łączą komfort, precyzyjną reakcję układu kierowniczego i maksymalne bezpieczeństwo.

Oznacza to, że opona PremiumContact™ 6 doskonale sprawdza się w pojazdach towarzyszących, w trudnych warunkach drogowych, od zjazdów z dużą prędkością w deszczu, jak i na długich płaskich odcinkach w upale oraz w drodze na szczyty górskie.

Jak oceniasz ten artykuł?

Kliknij, aby ocenić

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów 0

Brak głosów. Oceń artykuł!

Nie przegap aktualności od ContiOne!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (adresu e-mail) w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). W każdym momencie mogę wycofać zgodę wypisując się z newslettera.