Continental po raz trzeci z tytułem Superbrands!
Continental, to niemiecka firma technologiczna oraz producent opon premium, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska.
W tym roku firma została doceniona w XIV. edycji badania Superbrands 2020, w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.
Wcześniej marka Continental już dwukrotnie była wyróżniona przez polskich konsumentów i otrzymała tytuł Superbrands w latach 2018 i 2019.
Nagroda została wręczona na gali Superbrands
„Z dumą i radością odbieramy nagrodę Superbrands 2020 dla marki Continental, która w przyszłym roku będzie obchodziła okrągły jubileusz – 150 lat istnienia na rynku.
Dzisiaj możemy się pochwalić statusem wiodącego producenta opon premium oraz dostawcy technologii dla całej branży motoryzacyjnej.”
– powiedziała Marta Oknińska, Marketing Manager CVT w Continental Opony Polska.

oraz Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental
„Co trzeci samochód w Europie wyjeżdża z fabryk na oponach Continental. Jednak warto podkreślić, że Continental oferuje nie tylko opony, ale także innowacyjne rozwiązania technologiczne, w tym systemy bezpieczeństwa w pojazdach.
Marka Continental to synonim jakości i zadowolenia klientów. Nasze flagowe modele dostarczają najlepszych doznań na drodze milionom kierowców a nagroda Superbrands to potwierdzenie efektów pracy całego zespołu Continental”
– wyjaśnia Ewa Zawadzka, Digital Marketing Manager w Continental Opony Polska
Wysoka jakość produktów i usług Continental jest doceniana przez partnerów i konsumentów
Nagroda Superbrands 2020 nie jest pierwszym wyróżnieniem marki Continental w tym roku.
W czerwcu, Continental otrzymał dwie statuetki w branżowym ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby 2020 w kategorii „Produkt / Usługa flotowa”.
Nagrodzona została opona Continental EcoContact™ 6, w podkategorii „Opony” oraz ogólnopolska sieć serwisów BestDrive, w podkategorii „Serwis ogumienia”.
Aktywność marki Continental docenili polscy kierowcy. Na początku wakacji Continental znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu „Marka Nr 1” niezależnego portalu motoryzacyjnego „Wybór Kierowców”.
Czym jest Superbrands?
Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Łączna próba badawcza obejmuje ponad 10 000 respondentów, a ocenie poddanych zostaje blisko 2 000 marek, zgrupowanych w 100 kategoriach.
Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR.
Wyniki ich obrad, w połączeniu z opiniami konsumentów, wpływają na końcową ocenę marek konsumenckich.
Jak oceniasz ten artykuł?
Kliknij, aby ocenić
Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów 0
Brak głosów. Oceń artykuł!